Nabídka služeb

dle požadavků institucí a v souladu se zákony Vám nabízím

– vedení podvojného účetnictví

– vedení daňové evidence

– vedení DPH

-vystavování a vedení vystavených  faktur

– vedení přijatých faktur

– vedení financí  hotovostních i BÚ a převodní příkazy pro styk s bankou

– mzdy jejich vedení, personalistiku, potřebnou korespondenci a veškerý styk s institucemi

– přiznání k DPH, k dani silniční, k dani z příjmu PO i dani z příjmu FO

-cestovní příkazy, vedení HIM a DHIM, upomínky, zápočty závazků a pohledávek atd

– vedení pošty, korespondence  a elektronický styk s úřady

IMG_0566-1

 

To vše je možné provádět

– zpracovávání dokladů v místě Vaší firmy. Výsledky a potřebné dokumenty pak předávám  v dohodnutých termínech Vám, popřípadě přímo institucím v souladu s obecně platnými termíny.

– v dohodnutých časových intervalech – kdy budu docházet pro doklady potřebné ke zpracování služeb na dohodnuté místo. Výsledky pak předám v dohodnutém termínu a dohodnutým způsobem ( i přímo institucím, nebo datovou schránkou) , v souladu se zákony.

– průběžně, za předpokladu, kdy budete chtít použít, nebo už používáte  aplikaci i doklad  https://www.idoklad.cz/ ,  který je na internetu k dispozici v minimálním provedení zdarma a v několika možnostech rozšířené verze za přijatelnou cenu, nebo podobnou aplikaci. Účetní doklady pak budete posílat elektronicky.

– kombinace výše uvedených způsobů komunikace

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *